https://barna-ilona.wixsite.com/biphoto/dimensions

'70-'80-AS ÉVEK RETRO MAGYAR DIVAT HÍRES MANÖKENJEI, FOTÓMODELLJEI, DIVATTERVEZŐI, FOTÓMŰVÉSZEI * ARCHIVE FELVÉTELEK * EMLÉKEK * TÖRTÉNETEK * FOTÓK * FRISS HÍREK A VILÁGBÓL * OSCAR AWARDS HOLLYWOOD * BIPH'ART

2021. március 4., csütörtök

©GERLINÉA A FRANCIA CSODA FOGYI CSOKI PUDING ... BARNA INCI ÜZLETASSZONY 1995.


Gerlinéa

GERLINÉA FRANCIA FOGYÓKURÁS PUDING ÜZLETASSZONY BARNA INCI 
Kurír - reggeli kiadás, 1996. június (7. évfolyam, 148-177. szám) 

Facebook

p.s... Inci Barna

... itt már üzletasszony voltam ... 
🙂
Gerlinéa fogyókurás csoki csodák... ahogy elnézem magam, volt hatása is... holnap veszik is belőle itt St Tropezban televan az üzlet a termékeivel... én akkor is imádtam... jó "cucc" volt! 
🙂
...köszi az újságcikket, ezt vajon honnan varázsoltad elő drága Mariann ...? ... a csikosban épp szülés után... még a lefelé csikok sem slankítottak akkortájt... viszont megtanultam egy-két üzleti fogást, ami hasznomra vált ...

(részlet a könyvemből)
... hogy mire jó egy fotó, régi újságcikk, előhozza az akkori emlékeket... 1994-95. táján nem volt épp a legkönnyebb életem, ha őszinte akarok lenni álmomba se jöjjen vissza, de túlélőnek születtem, ezt már mondtam Neked... Ildi, a legjobb barátnőm, ne gondold azt, nem Ő van a fotón mögöttem... sajnos nem volt jobb képem a cikkhez, ahol még a súlyos kilók rajtam voltak és ezt kellett kihangsúlyozni... jobban átgondolhattam volna akkor, mit publikáltatok, de nem ez volt a lényeg, viszont most előhozta az emléket... abban az időszakban Saint Tropezban éltünk a családommal, volt egy gyönyörü provence villánk, lehetett vagy 1600 m2, majd lefotózom itt a napokban és megmutatom, hogy érezd miről beszélek vagy talán már ismered, hiszen sokszor megmutattam már, el is vittelek oda személyesen... néhány, akkor úgy gondoltam, jó barátomat vendégül láttam, nem volt gond, ha több napig-hétig maradtak, az egyik Ő, közülük, csak azért írom így, hogy értsd mit keres a képen mögöttem... fogalmam sincs ki volt a fotós... a provence csodákat művelt már akkor is, ha kifinomult érzéked és fogékony voltál erre... ami ott természetes, mindennapi életforma, az az idegennek, aki először járta be tájat ámulatba ejtő ... gondolok itt a színekre, illatokra, ételekre, italokra, társaságra, szórakzásra, vitorlázó versenyekre, nem utólsó sorban az emberek kedvességére, közvetlenségére... ha talpraesettnek születtél, a vidéki leányok erről híresek, beleértve magamat is, akkor ezeket hasznosíthattad a mindennapi életedben, ha szükséged volt rá... az akkori kor szelleme befogadó volt magyar honban... értem ezalatt, hogy sokkal több lehetőséged adódott, nem volt ennyire telített a piac, a komputernek meg nyoma sem volt még a minden napokban... így azt hitettél el, amit akartál... az évek alatt megtanultam, hogy kétféle barátság van az egyikre ez jó példa lenne...ahogy a közmondás is mondja "az egerek a süllyedő hajóról elsőként távoznak" ... most így utólag jó, hogy nem lett igaza... az is lehet, csak a rossz nyelveknek köszönhető, hogy így jutott vissza hozzám társaságban elejtett szavai, hogy Barna Incinek annyi a válás után szia... most ebbe belegondoltam, hogy kimondta ezt nekem... hát elég hiszékeny voltam abban az időben, hála ez is változott, na majd erről még mesélek, de ez egy másik történetem lesz, egy másik fotómhoz... ennyi kitérő után visszatérnék az eredethez... Ildi ötletetének köszönhetően, aki tökéletesen beszélt franciául, egy időben a tanárom is volt, ezt azért tudnod kell... ellátogattunk a GERLINÉA gyárba Franciaországba... ámulatba ejtett bennünket... visszatérve Budapestre átértékeltük és a legjobb ötletnek találtuk, hogy megoldódjon az akkori életem, a válás után... elindultam az üzletasszony karrierem felé, hát elég göröngyös út volt, az biztos...kizárólagosságot kaptunk a termékre, szinte minden üzletben, gyógyszertárban lehetett kapni... kemény munka volt!
(folyt.köv.)
Welcome / Dobrodosli / Üdv / Bienvenue
(a linkekre feltétlen egy kattintást!)

Nincsenek megjegyzések:

#ilonabarnabiphotonews

#ilonabarnabiphotonews
BIPHOTONEWS download * letölthető * télécharger pro. photos